شنبه ۰۷۷۵/۱۱/۲۳

مسوول روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي تبليغات محيطي با شعار " به آلودگي ناشي از پلاستيک پايان دهيم " به مناسبت روز زمين پاک

آرش شايسته‌نيا، مسوول روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: در آستانه "روز زمين پاک" روابط عمومي سازمان مديريت پسماند با اجراي تبليغات محيطي با شعار " به آلودگي ناشي از پلاستيک پايان دهيم " به استقبال اين روز رفت.

آرش شايسته‌نيا، مسوول روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با اشاره به روز جهاني زمين پاک گفت: روز جهاني زمين پاک هر ساله در 22آوريل مصادف با دوم ارديبهشت در تمام دنيا برگزار شده و به تمام ساکنان کره خاکي يادآوري مي کند که نبايد سياره " زمين " را فراموش کرد.

وي افزود: مبدع اين روز مبلغي ديني مستقلي به نام  " جان مک مونل " است که در سال 1969 ايده برگزاري يک روز جهاني به نام روز زمين پاک را در همايش " يونسکو " درباره محيط زيست مطرح کرد و در همان سال نيز پرچم زمين پاک طراحي شد و به دنبال اين موضوع " يوتانت "، دبير کل سازمان ملل از ايده اين مبلغ علاقمند به دين، علم و صلح استقبال کرده و اين روز در تقويم جهان به روز زمين پاک ثبت شد .

شايسته نيا گفت: آموزش کودکان در سالن فرهنگسراي بانو ، اجراي برنامه سيلور من "مرد نقره اي " در ميدان آزادي ، آموزش زنان خانه دار با موضوع بازآفريني اشياء کهنه و فرسوده ، بازديد از مجتمع پردازش و دفع محمدآباد از جمله برنامه هاي متنوع اين سازمان در اين روز است .

پايان پيام

تصاویر مرتبط