سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۲/۱۸

منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

هزينه خريد مخازن زباله از محل اخذ بهاي پسماند از سوي شهروندان تامين مي‌شود

مجتبي منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: هزينه‌هاي خريد و نصب مخازن زباله در شهر و نواحي منفصل شهري از محل اخذ بهاي خدمات پسماند از سوي شهروندان تامين و پرداخت مي‌شود.

مجتبي منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در حاشيه بازديد از کارگاه هاي تعمير و بازسازي مخازن زباله افزود: اگر شهروندان در حفظ و نگهداري اموال عمومي تلاش کنند ميزان خدمات ارائه شده از سوي شهرداري قزوين  افزايش پيدا خواهد کرد.

وي با اشاره به ميزان کل مخازن زباله در شهر قزوين گفت: اکنون تعداد کل مخازن شهر قزوين 3هزار و 501عدد است که در صورت نياز هر خيابان و کوچه به نصب مخزن زباله، از مکان‌هاي مورد نظر بازديد صورت مي گيرد و در صورت نياز کار جانمايي و نصب انجام خواهد شد.

منتظري افزود: همه مخازن زباله خريداري شده از سوي سازمان مديريت پسماند از جنس مرغوب است اما با توجه به نوع کار تمامي مخازن نصب شده پس از مدتي نيازمند تعمير و بهسازي هستند.

عضو هيات مديره سازمان پسماند شهرداري قزوين خاطر نشان کرد: در سال گذشته بيش از 830مخزن زباله جمع آوري و تعمير و 410 مخزن ديگر نيز رنگ آميزي شده و در چرخه کار قرار گرفته است .

منتظري با اشاره بر اين موضوع که در آغاز سال جديد تعداد 90 مخزن ديگر به مخازن موجود مناطق منفصل شهري  اضافه شده و در نقاط مورد نياز جانمايي و نصب شده است، تصريح کرد: تعداد مخازن زباله نواحي منفصل شهرداري 470عدد است که تمامي اين مخازن بر اساس برنامه و جدول زمان بندي شده مورد شست و شو قرار مي گيرند .

رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در پايان با تاکيد بر قرار دادن زباله ها در ساعت 9 شب از سوي شهروندان از آنان خواست تا با قرار دادن پسماندهاي خود در کيسه هاي مخصوص زباله از راهسازي شيرابه زباله ها در مخازن جلوگيري کنند و بدين ترتيب سازمان در انجام برنامه هاي خود در ارتباط با حفظ و نگهداري مخازن موفق تر خواهد بود.

تصاویر مرتبط