جمعه ۱۳۹۷/۰۲/۲۱

مسوول روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

در پنجاهمين روز از بهار، کودکان در مصلي نقاشي کشيدند

آرش شايسته نيا، مسوول روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت:در پنجاهمين روز از فصل بهار و آيين پنجاه بدر گروه آموزش سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با حضور در مصلي قزوين برنامه آموزش شهروندي را با حضور جمعي از خانواده هاي قزويني برگزار کرد.

مسوول روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين افزود: در اين برنامه آموزشي يک روزه شهروندان قزويني با فراگيري چگونگي تفکيک انواع پسماندهاي خانگي در مبدا، با راه‌هاي کاهش توليد پسماندهاي خانگي آشنا شدند .

وي با اشاره به برپايي غرفه نقاشي کودکان در مصلي نيز افزود: اين غرفه که با همکاري سازمان مردم نهاد "حاميان عشق" برپا شده بود؛ کودکان نيز با شرکت در بازي هاي آموزشي تصاوير زيبايي را با موضوع " کاهش توليد زباله " خلق کردند .

شايسته‌نيا گفت: در پايان اين برنامه آموزشي به تمامي کودکان و خانواده هاي آنان هدايايي به رسم يادبود اهدا شد.

گفتني است؛ در سال گذشته بيش از 80 هزار نفر از شهروندان قزويني در کارگاه هاي آموزشي برگزار شده از سوي واحد آموزش اين سازمان شرکت کردند که 20هزار نفر در گروه هاي سني الف و ب ، 20هزار نفر در گروه هاي سني ج و د و20هزار نفر نيز در دوره دبيرستان و زنان خانه دار بودند و  پيش بيني مي شود که اين تعداد در سال جاري به 2برابر افزايش يابد .

تصاویر مرتبط