یکشنبه ۱۳۹۱/۰۹/۲۶

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين

آمادگي كامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين براي بازگشايي مسير ها در هنگام بارش برف

مدير عامل سازمان مديريت پسماند از آمادگي كامل اين سازمان براي بازگشايي و نمك پاشي مسير هاي اصلي ، ورودي ها و خروجي هاي شهر خبر داد

عسگري اعلام كرد: اقدامات شهرداري قزوين براي نمكپاشي و برف‌روبي معابر اصلي و فرعي آغاز شده است و در حال حاضر هيچ مشكل خاصي در تردد وسايل نقليه وجود ندارد.
ايشان افزود: امروز 3 دستگاه نمك پاش و 7 دستگاه برف روب تجهيز و آماده به كار هستند.
اين مقام مسئول  با بيان اينكه در بازديدي كه صبح امروز صورت گرفت هيچ مشكل خاصي در تردد وسايل نقليه وجود ندارد، بيان كرد: رانندگان توجه داشته باشند در ساعات اوليه بارش برف امكان سر خوردن وسايل نقليه (در صورتي كه نمك پاشي هم انجام شود )بيشتر است بنابراين از رانندگان درخواست مي‌شود با آرامش بيشتري  رانندگي كنند.
وي در ادامه توضيح داد: در برخي از نقاط خاص از جمله تقاطع‌هاي غيرهمسطح و خيابان شهدا به طور كامل عمليات نمك پاشي انجام شده است و تا پايان امروز در تمام تقاطع هاي غيرهمسطح مواد ضد يخ پاشيده خواهد شد و شرايط براي انجام اين كار مهيا است.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با بيان اينكه نمك پاشي به صورت مكانيزه در حال انجام است، بيان كرد: امروز صبح توسط 2 اكيپ به صورت سنتي نيز در ايستگاه‌هاي شماره 5 و 6،7 در شمال شهرو همچنين مسير هاي شهرك هاي اطراف از جمله اسماعيل آباد ،نجف آباد و... نمك پاشي انجام شده است.
اين مسوول با بيان اينكه از صبح امروز تاكنون 72تن ماسه نمك مورد استفاده قرار گرفته، افزود: 2 دستگاه باب كت(ميني لودر) آماده به كار است و همچنين طبق برنامه‌ريزي 90نفر نيروي انساني براي رفت و روب پياده‌روها و معابر فرعي در دو  شيفت كاري و 14 دستگاه خاورجهت نمك پاشي معابر آماده باش هستند و در صورت نياز تمام تجهيزات سازمان عمران شهرداري قزوين نيزاز جمله لودر و كمپرسي در اختيار مديريت بحران قرار خواهد گرفت تا مشكلي در تردد شهروندان به وجود نيايد.
عسگري از تمامي شهروندان عزيز درخواست كرد:با صبر و شكيبايي و رعايت مسايل ايمني، مديريت شهري را همراهي كنند تا در ارائه خدمات در زمان بارش برف با مشكلي روبرو نشوند.
 

تصاویر مرتبط