سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۲۶

امینی ، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد؛

رسیدگی به ۸۳۳پیام سامانه ۱۳۷ توسط سازمان مدیریت پسماند در 3 ماهه نخست سال جاری

مهدی امینی ، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از رسیدگی به ۸۳۳پیام سامانه ۱۳۷ توسط این سازمان در 3 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ وی گفت: در سه ماهه اول سال جاری ، ۸۳۳ پیام  مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷مربوط به سازمان مدیریت پسماند بوده است.
امینی با اشاره به درخواست های ثبت شده از سوی شهروندان قزوینی در سامانه ۱۳۷ افزود : ۲۷ درصد درخواست های ثبت شده در خصوص عملیات پاکسازی زمین های غیرمحصور ، پاکسازی ضایعات حاصل از تصادفات شهری و معابر عمومی شهر بوده است که در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گرفته است و رضایتمندی ۷۹ درصدی شهروندان را به دنبال داشته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد : ۷/۵ درصد از مجموع کل پیام های واصله مربوط به شستشو و لایروبی انهار سطح شهر و ۵/۵ درصداز پیام ها مربوط به شستشوی مخازن شهر بوده است که به ترتیب از رضایتمندی ۸۶ و ۸۵ درصدی شهروندان برخوردار بوده است.
این مسوول در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مستحکمی بین شهروندان و شهرداری است، پیگیری خواسته ها و حل فوری مشکلات شهروندان و خدمات رسانی مطلوب شهری با بیشترین بازده ، از مهم ترین الویت های این سازمان است.

تصاویر مرتبط