دوشنبه ۱۳۹۷/۰۵/۲۹

مهرعلیان ، معاون فنی و نظارت سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

درخواست‌های شهروندان درباره مبارزه با جوندگان موذی پیگیری می شود

مهرعلیان ، معاون فنی و نظارت سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از پیگیری درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ درباره مبارزه با جانوران موذی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ وی با اعلام این خبر گفت: مبارزه با جوندگان موذی  به دنبال درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ و در راستای حفظ محیط زیست و رعایت بهداشت در حوزه خدمات شهری، از تیر ماه سال جاری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده پیش از طعمه گذاری، افزود : پس از بازدید کارشناسان ذی‌صلاح از محل های مربوطه و الویت بندی با توجه به وفور موش ها، اقدامات لازم با نصب بنرهای هشدار دهنده در مسیرهای مربوطه، آموزش چهره به چهره کسبه محل و توزیع بروشورهای آموزشی انجام می شود.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: پس از لایروبی و پاکسازی انهار و کانال ها، طعمه گذاری توسط پیمانکار خصوصی مورد تائید دانشگاه علوم پزشکی قزوین و با نظارت ناظر این سازمان در مسیرهای خیابان حیدری - چهارراه بازار، چهارراه ۲۲ بهمن - بلوار آیت ا... خامنه ای ، سر پل طالقانی - میدان تهران قدیم ، چهارراه پارک ملت - لشكر ١٦زرهي  ، سه راه خیام - خیام شمالی و خیابان مولوی با صرف اعتباري  بالغ بر ۲۵ میلیون تومان انجام شده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط