چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۶/۱۴

به همت روابط عمومی سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوین صورت گرفت؛

تجلیل از پاکبانان نمونه، خانواده شهدا و جانبازان راه خدمت

به گزارش روابط عمومی سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوین؛ آيين تجلیل از تعداد ١٨ نفر از پاکبانان نمونه و دلجویی از خانواده هایی که عزیزانشان را هنگام خدمت در این زمینه از دست داده اند؛ در صحن شوراي اسلامي شهر قزوين برگزار شد.

 

توجه به ایمن سازی تجهیزات پاکبانان ضروری است


حکمت اله داودی ، رئیس شوراي اسلامي شهر قزوين در این جلسه ضمن قدرداني از تلاش هاي اين قشر گفت: پاکبانان شهرداری از زحمتکش ترین کارکنان این مجموعه هستند كه خطرات گوناگوني در محیط کار آن ها را تهدید می‌کند.
وی با تاكيد بر لزوم توجه به ایمن سازی تجهیزات پاکبانان تصريح كرد: مبحث ایمنی برای پاکبانان و مقني  های زحمتکش از مهم ترین اموری است که بايد مورد توجه قرار گيرد.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین  ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در راه خدمت برای پاکسازی شهر از دست داده اند؛ ابراز امیدواری كرد با همت شهرداری کمک های لازم به این عزیزان در قالب لایحه به شورا ارائه شود.

خدمات  ارزنده و تلاش های سازنده پاکبانان قابل تقدیر است


سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين نيز در این مراسم ضمن دلجويي از خانواده جان باختگان راه خدمت گفت :اين عزيزان در زمان خدمت در سازمان پسماند ، خدمات  ارزنده و تلاش های سازنده ای را انجام داده اند كه قابل تقدیر است.
اميني با  اشاره به خدمات شبانه روزي پاكبانان افزود: اين قشر زحمت كش  با رعایت و حفظ وجدان کاری ، انضباط اداری و اجتماعی  و تعهد در راستاي پاكيزه نگه داشتن شهر تلاش مي كنند كه قابل تكريم است.
وي ادامه داد: رويكرد مجموعه مديريت شهري قدر داني از اين افراد است.
گفتني است؛ ديگر اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين نيز از خدمات اين افراد تشكر كردند و در پايان با اهداي لوح تقدير، گل و هديه نقدي از خدمات شايسته آنان قدرداني شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط