سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۲۰

امینی ، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبرداد؛

کسب رتبه نخست توسط سازمان مدیریت پسماند در پاسخگویی به درخواست هاي شهروندان درسامانه ۱۳۷ شهرداري قزوین

مهدی امینی ، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از کسب رتبه نخست توسط اين سازمان در پاسخگویی به درخواست های مردمي ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ وی با اشاره به تلاش ها و پیگیری های مستمر و بی وقفه کارکنان این سازمان در رسیدگی به موارد ثبت شده گفت: سازمان مدیریت پسماند در بین ۱۹ سازمان و منطقه شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه نخست شده است.  
امینی در ادامه افزود : از تعداد هزار و 818 پیام ثبت شده در سامانه ۳۷ ، تعداد۳۵۲ مورد مربوط به سازمان مدیریت پسماند بوده است که در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی با اشاره به  درخواست های مردمی  تصریح کرد : از موارد ثبت شده مربوط به حوزه پسماند، ۱۹۶ مورد مربوط به جمع آوری زباله و ضایعات، نظافت معابر و شستشوی مخازن، ۵۶ مورد مربوط به جمع آوری خاک و نخاله ، ۳۷ مورد مربوط به لایروبی انهار و چاه ها و ۳۵ مورد در خصوص اتلاف حیوانات موذی و جمع آوري سگهای ولگرد بوده است.  
امینی در ادامه افزود: موارد اعلام شده از سوی مردم در کمترین زمان ممکن از سوی عوامل اجرایی این سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است که اميدواريم  افزايش رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشد.
اين مقام مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: با برداشتن گام های موثرتر در حل مشکلات مردمی بتوانیم به وظیفه  خدمت رسانی خود به نحوه شایسته ای عمل کنیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط