سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۷/۲۴

بازدید مدیران ارشد شهرداری شهرستان ورامین از سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ؛ مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرستان ورامین به همراه معاونت اجرایی این سازمان  در راستاي آشنايي با دستاوردهای اين سازمان  و انتقال تجربیات، از مراكز مختلف  سازمان مديريت پسماند بازديد كردند. 

بر اساس این گزارش ، امینی ، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در جريان اين بازديد گفت : سازمان مدیریت پسماند قزوین تجارب خوبی در حوزه تعیین استراتژی های جدید مدیریت پسماند دارد.
وي در ادامه با اشاره به نظارت هوشمند خدمات شهری تصريح كرد : این نظارت که توسط پارک علم و فناوری قزوین انجام می شود ، یک نمونه موفق کشوری است.
در ادامه جلسه طرفین به تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف از جمله نحوه عملكرد سیستم تفکیک زباله از مبدا، مدیریت پسماندهای ساختمانی، مدیریت چاه های جاذب  پرداختند .
درجريان اين برنامه مديران شهرداري ورامين  از ایستگاه شماره ۱ خدمات شهری ، مجتمع پردازش دفع مهندسی بهداشتی محمد آباد و اداره امور تنظیف و جمع آوری پسماند بازديد کردند و با گزارش ارائه شده از سوی  کارشناسان و مدیران مربوطه با روند کار آنها از نزدیک آشنا شدند. 

گفتنی است مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرستان ورامین در پایان این دیدار ضمن تشکر از میزبانی سازمان مدیریت پسماند قزوین و با اشاره به شباهت های فرهنگی ، مذهبی و بافتی دو شهر ورامین و قزوین ، ضمن مثبت ارزیابی کردن این بازدید ، خواستار تداوم  همکاری بين دو سازمان شد

تصاویر مرتبط