پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۸/۰۳

امینی ، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، از بهره برداري موفق سامانه نظارت هوشمند بر عملكرد پیمانکاران خدمات شهري شهرداري قزوين براي نخستين بار در كشور خبر داد.

بهره برداري موفق از سامانه نظارت هوشمند بر عملكرد پیمانکاران خدمات شهري براي نخستين بار در كشور

 

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ؛ اميني  در نشست مشترك با سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین ، آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی از مجموعه سازمان پسماند با  اعلام اين خبر افزود: از  سامانه  نظارت هوشمند بر عملكرد پیمانکاران خدمات شهري مي توان به عنوان اولین پروژه موفق ملی در اين  زمينه ياد كرد.

وي  خاطر نشان كرد: این سامانه  برای نظارت هوشمند  بر عملكرد پیمانکاران خدمات شهری ، تهیه بانک اطلاعاتي آنان و صدور صورت وضعیت مکانیزه توسط پارک علم و فناوری قزوین تولید شده است.
اين مقام مسئول  ادامه داد:  اين سامانه به گونه اي طراحی شده است که استفاده کارکنان از آن به آسانی امکانپذیر بوده و ميزان دخالت و اعمال سلیقه توسط افراد در صدور صورت وضعیت از بین می رود .

امیني در ادامه ضمن تشریح فعالیت های گسترده سازمان مدیریت پسماند از جمله تفکیک زباله از مبدا ، مدیریت پسماندهای ساختمانی ، بیمارستانی و صنعتی و غيره عنوان کرد: مدیریت صحیح و اصولی تمام مراحل جمع آوري، انتقال و دفن بهداشتي پسماند اهمیت بسزایی در حفاظت محیط زیست دارد.

وي در ادامه خواستار تعامل هر چه بیشتر تمامی نهادهای متولی در حفظ سلامت شهروندان شد.

امینی با اشاره به برون سپاري ارايه خدمات به پيمانكاران واجد شرايط تصریح کرد: سازمان مديريت پسماند در راستاي ارائه خدمات به شهروندان از حوزه هاي موفق در زمينه برون سپاری می باشد.

سيده حميده زرآبادی ، نماینده مردم قزوین ، آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی  نيز گفت: موضوعات زیست محیطی ارتباط مستقيمي با سلامت شهروندان دارد، بنابراين  
تمامی نهادهای تصمیم گذار در این حوزه باید سیاست هاي درستی را اعمال نمايند. 

وي افزود: مباحث مربوط به پسماندهای صنعتی وبیمارستانی با جديت دنبال مي شود.

گفتني است؛ سيده حميده زرآبادی ، نماینده مردم قزوین ، آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی و هيات همراه در ادامه ازایستگاه خدمات موتوری و خدمات شهری شماره یک بازدید كرده و از نزديك در جريان روند اجراي امور قرار گرفتند.

تصاویر مرتبط