دوشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۲۳

عسگري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

10هزار سي سي خون توسط کارکنان سازمان مديريت پسماند اهداءشد

به مناسبت دهه مبارک فجر در يک عمل خداپسندانه کارکنان سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با مراجعه به پايگاه انتقال خون استان 10 هزار سي سي خون اهداء کردند.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: در اين حركت خود جوش و خيرخواهانه مقدار قابل توجهي خون براي استفاده نيازمندان در اختيار سازمان انتقال خون قرار گرفت.

عباس عسگري با بيان اينکه اين اقدام با هدف ترغيب و گردآوري داوطلبان اهداي خون به ويژه پرسنل سازمان مديريت پسماند صورت گرفته است، نجات زندگي و کسب رضايت الهي و همچنين آگاهي از سلامت جسماني را از ديگر فوايد اهداء خون عنوان کرد.
عسگري ضمن تقدير از کارکنان پايگاه، عملکرد پايگاه انتقال خون استان قزوين را بسيار مطلوب ارزيابي کردند و هدف اصلي از اهداي خون خود و همکاران را علاوه بر ثواب اخروي، کمک به بيماران نيازمند اعلام کرد و افزود: اميد است اين حس انسان دوستانه و کمک به هم نوع مورد رضاي حق و کمکي ناچيز به بيماران نيازمند باشد.
عسگري با اشاره به سنت حسنه اهداي خون اظهار كرد: يکي از سنتهاي پسنديده ايرانيان کمک به هم نوع ويکي از مصاديق بارز کمک به همنوعان نيازمند، اهداي خون است که عصاره حيات ناميده مي شود، لذا جمعي از مديران و پرسنل سازمان  طي اقدامي خود جوش با حضور در اين برنامه نسبت به اهداي خون اقدام كردند.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند از تمامي همشهريان و هم استانيان گرامي خواست تا در کمک به همنوعان و بيماران نيازمند به خون سالم پيش قدم باشندو اين عزيزان را در بهبودي و کسب سلامتي کامل ياري دهند.
 

 

تصاویر مرتبط