سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۱۱

بازديد شهردار قزوين از مركز دفن بهداشتي محمدآباد و كارخانه بازيافت (لندفيل)

شهردار قزوين به همراه معاونين و مديران عامل شهرداري قزوين از آخرين وضعيت اقدامات در حال انجام و انجام شده در مركز دفن بهداشتي محمدآباد و كارخانه بازيافت (لندفيل) شهر قزوين بازديد كردند.

 

شهردار قزوين به همراه معاون اداري و مالي، معاون فني و عمراني، مديرعامل سازمان پسماند، مديرعامل سازمان عمران و مدير منطقه يك شهرداري قزوين از آخرين وضعيت اقدامات انجام شده و در حال انجام در مركز دفن بهداشتي محمدآباد و كارخانه بازيافت (لندفيل) شهر قزوين بازديد كردند.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ در اين بازديد مسعود نصرتي، شهردار قزوين ضمن بازديد از اقدامات انجام شده و در حال انجام در مركز دفن بهداشتي زباله در خصوص موضوعاتي از جمله تكميل سوله اضافه شده به كارخانه بازيافت و ساخت يك سوله جديد، افزايش ظرفيت برق، آسفالت محوطه و خريد يك دستگاه پرس تبادل نظر و تصميم گيري كرد.
گفتني است؛ توليد زباله در شهر قزوين ميانگين 700 گرم براي هر نفر در قزوين است و هم اكنون آمادگي ورود 270 تن زباله در اين مركز مي‌باشد كه حداكثر تا ظرفيت 650 تن اين قابليت پذيرش وجود دارد.
در حال حاضر هر سلول ساخته شده حداقل تا 7 سال مي‌تواند پذيراي جذب زباله باشد كه با تمهيداتي كه در خصوص تفكيك زباله  از مبدا گرفته شده است مي‌توان عمر و ظرفيت پذيريش را بسيار بالا برد.
شايان به ذكر است؛ در 2 ماه آينده كار توليد كودگرا سوله در اين مجتمع آغاز خواهد شد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط