سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۲/۰۹

امینی:

معابر و اماکن پرتردد شهر قزوین گندزدایی می شود

مهدی امینی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، از اجرای عملیات گندزدایی مستمر معابر سطح شهر قزوین و نواحی منفصل شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ امینی گفت: پیرو شرح وظایف ابلاغی ستاد سلامت شهر قزوین، عملیات گندزدایی معابر و اماکن پرتردد سطح شهر و نواحی منفصل شهری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از این ویروس انجام شد و این اقدام تداوم خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اهمیت گندزدایی معابر،سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین کارهای موثری را انجام داده که از جمله آن میتوان به گندزدایی مستمر معابر، ادارات، اماکن پرتردد و همچنین شستشوی انهار و مخازن سطح شهر اشاره کرد.

امینی در ادامه تشریح کرد :خیابان های امام خمینی و شهدا، بازار قزوین و بازارچه شهدا به طور روزانه شستشو و گند زدایی می شود.

وی اضافه کرد: روزبازارهای زیر نظر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین و میادین خشکبار و تره بار نیز به صورت مستمر گند زدایی می شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: این سازمان تمام امکانات و توانایی خود را در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کار گرفته است.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات ضد عفونی کردن معابر و اماکن پرتردد سطح شهر تا پایان ریشه کن شدن ویروس کرونا انجام خواهد شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط