یکشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۱۴

امینی :

نیروهای عملیاتی سازمان مديريت پسماند شهرداری قزوین در آماده باش کامل هستند

مهدی امینی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با توجه به بارش باران در شب گذشته ستاد مقابله با بحران سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از ساعات اولیه شروع بارندگی، با بسیج نیروهای خود،نسبت به بازگشایی معابر سطح شهر اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ امینی افزود: در برخي معابر شهر آبگرفتگي داشتيم که با تلاش نيروهاي اجرايي سازمان رفع شد و در حال حاضر نيز ستاد مقابله با بحران سازمان در آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه حادثه غير مترقبه ناشی از بارندگی به سر می برد.

وي تصريح کرد: هم اکنون علي رغم بارش باران در شب گذشته، تردد در تمام محورها و خيابان های شهر برقرار است و کارکنان سازمان مديريت پسماند شهرداری تا بهبود کامل شرايط جوی در آماده باش کامل خواهند بود.

امینی با اشاره به فعاليت اکيپ های سازمان مديريت پسماند برای رفع آبگرفتگی معابر عنوان کرد: ستاد مقابله با بحران سازمان مديريت پسماند شهرداری قزوين از ساعات اوليه شروع بارندگي با استفاده از 2 دستگاه لودر، 13 دستگاه نیسان وانت، 25 دستگاه پمپ کف کش، 7 دستگاه خود مکش آتيسر، 3 دستگاه خاور، 6 دستگاه کامیون، 7دستگاه موتور برق  و به کار گيری 300 نيروی انسانی و چیدمان 5 هزار کيسه شن مورد نياز نسبت به بازگشايی تمامی معابر اصلی، کوچه ها و خيابان‌های سطح شهر اقدام کرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند افزود: روز گذشته، 77 مورد رفع آبگرفتگی از زیر گذر ها، معابر، کوچه ها و منازل مسکونی توسط عوامل اجرایی خدمات مدیریت پسماند صورت گرفت.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهي از آبگرفتگي‌ها در زمان بارش ناشي از زباله‌ها و نخاله هايي است که شهروندان و کسبه داخل نهرها و جوی های آب تخليه می کنند و به مرور زمان باعث انسداد مجاری عبور آب می شود.

امینی با اشاره به اينکه باران موهبتی الهی است، با ابراز خرسندی از توجه و همکاری شهروندان در ارائه خدمات مطلوب، عنوان كرد: به طور قطع بدون کمک شهروندان نمی ‌توان به شکل مطلوب خدمات‌ رسانی کرد، چرا که خدمات‌ رسانی مناسب‌ در گرو مشارکت شهروندان به وي‍ژه در زمان های حساس و بحرانی است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط