سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۲۶

عسگري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين مطرح کرد:

حضور فعال سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در سومين جشنواره اسباب‌بازي

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در سومين نمايشگاه بازي و اسباب بازي که در سراي سعد السلطنه برگزار شد حضور فعال در زمينه آموزش داشت.

 

 

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در سومين نمايشگاه بازي و اسباب بازي که در سراي سعد السلطنه برگزار شد حضور فعال در زمينه آموزش داشت و بازديدکنندگان با توانمندي‌ها و فعاليت‌هاي اين سازمان آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ عباس عسگري افزود: در اين نمايشگاه سعي شد به كودكان و خردسالان آگاهي‌هاي لازم و آموزش هاي مورد نياز در خصوص مديريت بر پسماند هاي خانگي از جمله نحوه جدا سازي زباله هاي خشك از تر، زمان صحيح خروج زباله از منزل و انتقال به مخازن يعني ساعت 21 (9 شب) و قرار دادن زباله‌ها داخل كيسه داده شود.
 وي در ادامه خاطر نشان كرد: براي تشويق كودكان هدايايي را در نظر گرفته شد تا انگيزه اي باشد براي آنان كه به اهميت امر تفكيك در مبداء توليد و انتقال به موقع و مناسب زباله ها پي‌ببرند و در اين امر مهم كوشا باشند و در اين غرفه به كودكاني كه نقاشي هاي مرتبط با فعاليت هاي سازمان مي كشيدند جوايزي اهدا شد و به افرادي كه با اقلام بازيافتي و وسائل دور ريختني در منزل كاردستي تهيه كرده بودند جوايز ويژه و ارزنده اي تقديم شد.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند در خصوص ارائه مطالب آموزشي براي بزرگسالان نيز افزود: در اين غرفه براي پدر و مادران نيز برنامههاي آموزشي ويژه‌اي داشتيم به طوري كه لزوم جداسازي پسماند خشك از تر و آثار مخرب و آلوده كننده پلاستيك و كيسه هاي پلاستيكي برايشان بازگو شد و در پايان نيز به تمامي آن‌ها كيسه هاي پارچه‌اي اهداء شد تا در هنگام خريد به جاي كيسه هاي پلاستيكي از آن استفاده کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط