شنبه ۱۳۹۲/۰۷/۰۶

عسگري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

برنامه‌هاي استقبال از مهر در سطح شهر قزوين اجرا شد

برنامه‌هاي استقبال از مهر در سطح شهر قزوين توسط سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين اجرا شد.

 

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: برنامه‌هاي استقبال از مهر در سطح شهر قزوين در راستاي خدمات ‌رساني و تامين آسايش و آرامش بيشتر خانواده‌ها و دانش‌آموزان اجرا شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ عباس عسگري افزود: اين مجموعه سلامت دانش‌آموزان و حفظ محيط شهري را در اولويت کاري خود قرار داده است.
وي بيان کرد: ستاد استقبال از مهر و تنظيف شهر قزوين با همكاري و هماهنگي اداره کل آموزش و پرورش قزوين براي زيبايي و پاكيزگي شهر به خصوص محيط‌ها و معابر نزديك به مدارس اجرا شد.
عسگري ضمن ابراز خشنودي از استقبال همشهريان از اين طرح گفت: پاكسازي و تنظيف ويژه معابر اصلي، بلوارها و محوطه اطراف مدارس، شستشوي خيابان‌ها به ويژه معابر منتهي به مدارس، شستشوي مخازن سطح شهر به خصوص مخازن اطراف مدارس و رفت و روب و تنظيف معابر و محوطه اطراف مدارس از برنامه‌هاي ستاد استقبال از مهر بود.
وي جمع آوري و حمل نخاله و پسماند ساختماني تخليه شده در معابر به ويژه پسماندهاي ساختماني تخليه شده پيرامون مدارس، نصب و تحويل مخازن مورد نياز مدارس و همچنين تحويل32هزار كيسه مخصوص جمع آوري پسماند به مدارس از ديگر برنامه‌هاي ستاد استقبال از مهر بود.
پايان پيام

تصاویر مرتبط