سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۲/۲۳

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اعلام کرد:

جمع‌آوری نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی از سطح شهرک دانش

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی از نقاط مختلف شهرک دانش جمع‌آوری شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مهرعلیان اظهار کرد: در راستای تنظیف محلات شهرک دانش، کار جمع‌آوری نخالهها و پسماندهای ساختمانی در این محدوده انجام شد.

وی افزود: تخلیه پسماندهای ساختمانی از معابر با هدف زیباسازی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان در کنار توجه به الگوهای زیست محیطی و بهداشت محلات انجام می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تاکید کرد: برداشتن این زوائد بصری که سبب مخدوش شدن چهره محلات شده یکی از مهمترین درخواست‌های مردمی از شهرداری و سازمان مدیریت پسماند بوده که پس از برداشتن و زیباسازی محیط، رضایت عمومی را به همراه است.

مهرعلیان بیان کرد: پیش از این با شناسایی نقاط هدف در محلات، برنامهریزیهای روزشماری انجام شد تا در یک فرایند زمانی کوتاه مدت، این محلات را از وجود این نخالههای پسماندی پاک کنیم.

مهرعلیان یادآور شد: با توجه به این که قانونگذار، ریختن هر گونه زباله در معابر را جرم تشخیص داده، نگاه ما این است که با اطلاع‌رسانیهای وسیع، ضمن دعوت از مردم برای عدم انباشت نخالههای خود در محلات، زمینه اجرایی شدن این قوانین را نیز با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای متخلفین فراهم آوریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین عنوان کرد: به زودی سایر محلات نیز از وجود این نوع نخاله‌ها، پاک میشود.

پایان پیام 

تصاویر مرتبط