چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۱۰

عسگري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

شبکه جمع‌آوري آب‌هاي سطحي شهر قزوين ساماندهي مي‌شود

با شناسايي نقاط آبگير و اتخاذ تمهيدات اجرايي جهت ساماندهي آبروها، شبکه جمع آوري آب‌هاي سطحي در معابر شهري قزوين ساماندهي مي‌شود.

 

 

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: با شناسايي نقاط آبگير و اتخاذ تمهيدات اجرايي جهت ساماندهي آبروها، شبکه جمع آوري آب‌هاي سطحي در معابر شهري قزوين ساماندهي مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهردار قزوين؛ عباس عسگري افزود: با توجه به بارش نزولات آسماني در فصل پاييز عمليات شناسايي نقاط آبگير در معابر شهري انجام و 25 نقطه شناسايي شد و از مسوولين ايستگاه‌هاي هفتگانه خواسته شد با دقت عمل و برنامه ريزي، نقاط حساس و آبگير واقع در سطح ايستگاه ها را شناسايي، ساماندهي و نسبت به رفع سريع آنها اقدام کنند.
وي گفت: موقعيت جغرافيايي شهر قزوين، عدم شيب و زاويه مناسب انهار، تخليه زباله در جوي ها و انهار، ساخت و سازهاي موجود در سطح شهر كه موجب پر شدن انهار و جوي ها توسط نخاله و مصالح ساختماني مي‌شود و همچنين ارتفاع و عمق کم انهار عمده‌ترين دلايل آبگرفتگي در معابر سطح شهر است.
عسگري بيان کرد: شهروندان مي‌توانند با عدم تخليه پسماند در انهار و همچنين رعايت تخليه پسماندهاي ساختماني در زمان ساخت و ساز در جوي‌ها ما را در پيشگيري از آبگرفتگي معابر در زمان بارش ياري دهند.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خيابان طالقاني، سي دستگاه آلومتك، زيرپل راه آهن، ملاصدرا ايران 12، خيابان شهرداري،خيابان اصفهان كوچه پور كلاس، خيابان آيت اله كاشاني ورودي حمداله مستوفي را از جمله نقاط شناسايي شده دانست که با حضور نيروي انساني در حال ساماندهي است تا از بروز آبگرفتگي و جاري شدن آب در معابر به هنگام بارش جلوگيري شود.
وي افزود: توجه به ميزان بارش باران و نزولات آسماني، نيروهاي انساني سازمان مديريت پسماند به صورت آماده باش شيفت بندي مي‌شوند تا در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رساني باشند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط