پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۰۱

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد:

استقرار پمپ های تخلیه آب ثابت در زیرگذر پل ولایت

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ، از استقرار پمپ های تخلیه آب ثابت در زیرگذر پل ولایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مهرعلیان با بیان اینکه زیرگذر پل ولایت با توجه به موقعیت مکانی نقش مهمی در عبور و مرور شهروندان دارد، اظهار داشت: طی روزهای گذشته با بارشهای صورت گرفته، شاهد آبگرفتگی و تجمیع آبهای سطحی در این نقطه از شهر بودیم که اخلال در هدایت روانابهای جاری شده در این زیرگذر، موجب بروز مشکلات عدیده‌ای شد. 

وی افزود پیش از این روان آبهای حاصل از بارندگی زیرگذر پل ولایت به سه حلقه چاه جذبی هدایت می شد که در سال های اخیر و با توجه به بارندگی‌های شدید بخشی از روان‌آبها در سطح زیرگذر جمع و موجب آبگرفتگی میشد.

مهرعلیان اظهار کرد: طی بازدید شهردار از این محل و ارائه راهکارهایی به منظور رفع آبگرفتگی در این نقطه از شهر، راه حل‌هایی چون استفاده از پمپ‌های کفکش دائمی در این معبر و انتقال روانابها به کانال و در نهایت هدایت آن به باغستان های سنتی  ارائه شد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهردای قزوین، ادامه داد: در همین راستا و به منظور پیشگیری از بروز مجدد مشکلات پیش آمده در این زیرگذر، پمپهای تخلیه آب ثابت توسط واحد آبهای سطحی سارمان در زیرگذر پل ولایت جانمایی و نصب شد. 

پایان پیام 

تصاویر مرتبط