سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۸/۰۷

منتظري، مدير عامل جديد سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

در بارندگي اخير تمامي آبگرفتگي ها شهر كنترل شد

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري از كنترل آبگرفتگي هاي ناشي از بارندگي اخير در شهر قزوين خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند ؛ مجتبي منتظري با اشاره به بارندگي باران، رحمت الهي طي چند روز اخير در قزوين اظهار داشت: در اين زمينه سازمان مديريت پسماند علاوه بر عمليات جمع آوري و حمل زباله هاي شهر  نيروها و امكانات خود را براي خدمت رساني به شهروندان و جلوگيري از بروز هرگونه مشكل در زمينه آبگرفتكي معابر و خيابان ها بسيج كرده است.
وي افزود: در اين خصوص عوامل سازمان مديريت پسماند از ابتداي بارش باران طي چند روز اخيردر آماده باش كامل بوده و  282 كارگر خدمات شهري را به منظور رفع مشكلات آبگرفتگي در نقاط مختلف شهر قزوين مستقر كرده است.
منتظري ادامه داد: اين نيروها تاكنون با استفاده از 62 دستگاه خودرو سبك و سنگين اقدامات لازم را براي لايروبي جوي ها، كانال ها و انهار انجام داده اند.
تمام مسيرهاي اصلي و فرعي قزوين باز است
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين يادآور شد: در حال حاضر تمامي مسيرهاو شريان هاي اصلي شهر اعم از زيرگذرها و روگذرها باز است و خودروها در حال حركت هستند و مشكل خاصي در زمينه آبگرفتگي وجود ندارد.
وي از شهروندان خواست تا از ريختن زباله در جوي ها خودداري كنند و با عوامل و نيروهاي شهرداري به منظور رفع مشكلات آبگرفتگي در زمان بارش باران همكاري مطلوب داشته باشند.
شهروندان مشكلات خدمات شهري را به 137و واحد اجرايي سازمان اعلام كنند

اين مسئول عنوان كرد: در فصل سرما به خصوص زمان بارش باران و برف شهروندان از سفرهاي غيرضروري خودداري كنند، همچنين شهروندان در صورت بروز هرگونه مشكل در زمينه خدمات شهري در فصل سرما مي توانند با سامانه 137 شهرداري و شماره تلفن 3327565   (واحد اجرايي سازمان) تماس بگيرند و مراتب را به عوامل اين مركز و واحد اجرايي سازمان گزارش دهند تا در كوتاه ترين زمان به مشكلات رسيدگي شود.

 

 

تصاویر مرتبط