دوشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۲۰

ديدار مديران شهري قزوين با خانواده شهيد رضا محمد نژاد

مدير عامل سازمان ميادين شهرداري، مشاور امور ايثارگران شهرداري و مسئول روابط عمومي شوراي اسلامي شهر با مادر و پدر شهيد رضا محمد نژاد ديدار کردند.

 

مدير عامل سازمان ميادين و ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين گفت: حضور در جمع خانواده شهدا و والدين شان وظيفه و افتخار است.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ اصغر اللهياري مشاور امور ايثارگران شهرداري قزوين گفت: تجليل از خانواده‌هاي معزز شهداء، مقام شامخ اين عزيزان و بازماندگان آنان را به عنوان ميراث گرانبهايي است كه بايد همواره مورد تكريم قرار بگيرند.
 

اللهياري با اظهار اينکه برنامه ديدار مديران شهري با خانواده شهداي شهر قزوين، افزود: سعي کرده ايم در اين ديدارها تعدادي از مديران شهرداري باشند تا در صورت لزوم ضمن شنيدن نظر ها و ديدگاه هاي آنان در حد توان مشکلات احتمالي را حل کنيم.


شايان ذکر است پدر و مادرش هنگام تعريف کردن خاطره اي از شهيد محمدنژاد بغض غريبي بر نگاه و صدايشان مستولي مي شد و آه شان مانع از پرس و جو در خصوص اين شهيد دفاع مقدس گرديد.رضا محمدنژاد پانزدهم دي1343 در شهر قزوين به دنيا آمد. پدرش محمدعلي، راننده بود و مادرش فاطمه نام دارد. تا پايان دوره راهنمايي درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور يافت. 21 فروردين 1365 در ام-الرصاص عراق به شهادت رسيد. پيکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال 1371پس از تفحص در گلزار شهداي قزوين و در کنار آرام گرفت.

پايان پيام

تصاویر مرتبط