دوشنبه ۱۳۹۹/۰۶/۰۳

سرپرست سازمان مدیریت پسماند روند لایروبی انهار داخل شهر را تشریح کرد

غلامعباس مهرعلیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین روند لایروبی های سطح شهر را تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مهرعلیان گفت:  با توجه به گرماي کنوني هوا و فراهم بودن شرايط براي رشد ميکروب ها و ايجاد بوي نامطبوع در انهار و کانال ها  و همچنین باتوجه به نزدیک شدن به فصل بارش و به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتگی ، لايروبي و بسترسازي کليه کانال ‌ها و رودخانه‌هاي سطح شهر در دستور کار اين سازمان قرار دارد.

وی افزود:سازمان مدیریت پسماند در راستای وظایف خود، عملیات لایروبی انهار سرپوشیده و سرباز سطح شهر را انجام می دهد که  با توجه به ماهیت رسوبات کف انهار سر پوشیده و  و جریان مداوم آب و فاضلاب در کانال ها، برای تیم عملیاتی محدودیت هایی حین اجرا وجود دارد.

مهرعلیان ادامه داد : به منظور تسهیل در عملیات بارگیری و حمل رسوبات و جلوگیری از ریزش آن در طول مسیر حمل و نقل ،همچنین حفظ سلامت عوامل اجرایی در هنگام لایروبی و کاهش هزینه لایروبی  بهترین راهکار تخلیه رسوبات در کیسه ها  و نگهداشت آن بر روی دریچه های تخلیه به مدت یک روز  به منظور خشک شدن رطوبات و  سپس بارگیری آن است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با تشکر از تحمل و شکیبایی شهروندان  در این خصوص گفت :از همشهریان  خواهشمندیم  این سازمان را در راستای وظایف خدمتگزاری خود یاری نمایند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط