دوشنبه ۱۳۹۹/۰۶/۱۰

سرپرست سازمان مدیریت پسماند :

تلاش شبانه روزی عوامل سازمان مدیریت پسماند برای برگزاری نماز ظهر عاشورا

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر نماز ظهر عاشورا خبر داد و گفت: عوامل اجرایی تمام تلاش خود برای ضدعفونی و تنظیف محل برگزاری نماز به کار گرفتند تا مردم نگران سلامتی خود نباشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان  مدیریت پسماند شهرداری قزوین، غلامعباس مهرعلیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اظهار کرد : با توجه به شرايط ویژه امسال و اعلام برگزاری نماز ظهر عاشورا، پاکبانان زحمت کش سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از شب گذشته اقدام به شستشو و گند زدایی خیابان شهدا به وسیله ماشین آلات مکانیزه  کردند.


وی افزود: تنظیف و رفت و روب،  شستشوی مخازن و گند زدایی از جمله اقداماتی بود که از شب گذشته آغاز و تا صبح گاه  امروز ادامه داشت.


مهرعلیان خاطر نشان کرد: از صبح امروز مجددا پیش از مفروش کردن فضای برگزاری و  پهن کردن موکت، گندزدایی انجام گرفت و البته در حین مراسم نیز پاکسازی و تنظیف توسط عوامل اجرایی صورت می گرفت.


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: پس از برگزاری مراسم و جمع آوردی موکت ها، خیابان شهدا تنظیف و پاکسازی شد و مجددا گندزدایی محل برگزاری مراسم  انجام پذیرفت.


مهرعلیان در پایان از شهروندان و عزاداران حسینی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به عزاداری پرداختند  و همکاران و پاکبانان زحمت کش سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین  که با تمام توان سعی در برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم نمودند تشکر و قدردانی کرد.

تصاویر مرتبط