چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۳۰

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

تشکل‌هاي اجتماعي براي پاکسازي محيط زيست بسيج شوند

مدير خدمات شهري و همچنين مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري زنجان به همراه جمعي از مديران و کارشناسان آن مجموعه از سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين بازديد کردند.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: بايد به سمتي حرکت کنيم که سازمان‌هاي مردم نهاد و تشکل هاي اجتماعي به صورت خودجوش براي پاکسازي محيط زيست و جلوگيري از تشديد آلودگي هوا بسيج شوند و اين مهم جز با پيشرو بودن متوليان، شدني نيست.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ مجتبي منتظري در بازديد مدير خدمات شهري شهرداري زنجان، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري زنجان به همراه جمعي از مديران و کارشناسان آن مجموعه از سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ضمن شرح فعاليت‌ها و وظايف سازمان، بازيافت پسماندهاي خشک را مهم و لازم دانست و افزود: اجراي صحيح و اصولي طرح "تفکيک در مبداء" در شهر مي‌تواند افق‌هاي تازه‌اي پيش روي ما قرار دهد و مباحث علمي و کارشناسي روز دنيا را به لايه هاي دروني بازيافت و تبديل مواد تزريق مي‌کند.
وي بخشي از رسالت سازمان مديريت پسماند در حوزه هاي فرهنگي، اطلاع رساني و زير بنايي دانست.
منتظري با اشاره به طرح‌هاي سازمان، بازيافت را گامي در راستاي کاهش هزينه‌هاي جاري و صرفه جويي در استفاده از منابع طبيعي و آسيب بيشتر به محيط زيست ارزيابي کرد و گفت: تبادل تجربيات و به اشتراک گذاشتن دغدغه‌ها ميان سازمان‌هاي مديريت پسماند کشور مي‌تواند در دستيبابي به موفقيت هاي کشور در حوزه مديريت پسماند به عنوان يک تجارت سودآور اقتصادي و صنعت پاک موثر باشد.
در ادامه برنامه بازديد گروه اعزامي از سطح شهر، ايستگاه هاي خدمات شهري، ستادها و مجتمع بازيافت، پردازش و دفن مهندسي بهداشتي محمد آباد ديدن کردند.
پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط