شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

پرونده مشکلات کارگران خدمات شهري در قزوين بسته شد

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از بسته شدن پرونده مشکلات کارگران خدمات شهري در قزوين خبر داد.


مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت:پرونده مشکلات کارگران خدمات شهري در قزوين بسته شد.  
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ؛ مجتبي منتظري با بيان اينکه مشکلات تجمع کارگران خدمات شهري در روز چهارشنبه با حضور نماينده پيمانکاران طرح موضوع گرديد، افزود: طبق همان قولي که به کارگران داده شد بخشي از حقوق معوقه آنها، که فهرست حقوق و دستمزد آنها در سازمان قابل دسترسي بود به حساب‌شان واريز شد.
منتظري با اشاره به اينکه پيمانکاري که با اين کارگران قرارداد منعقد کرده بود  در اصفهان مستقر است و از همان مکان امور اين کارگران را رسيدگي مي‌کرد، بيان کرد: عدم صلاحيت اين پيمانکار به دليل نداشتن دقت و حوصله در اجراي وظايف و عدم رسيدگي به مشکلات کارگران خدمات شهري منجر به فسخ توافق في ما بين گرديد.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ادامه داد: قرارداد جديد کارگران خدمات شهري با يکي از شرکت‌هاي وابسته به طور موقت منعقد شده تا پيمانکار جديد از طريق آگهي و مناقصه جذب شود تا اين کارگران با مديريت اين پيمانکار به کار خود ادامه دهند.
وي بيان کرد: طبق بررسي‌هاي انجام شده دو ماه از حقوق کارگران خدمات شهري پرداخت نشده بود که يک ماه آن با حضور نماينده پيمانکار به  حساب پرسنل کارگري  واريز شد و بقيه طلبشان نيز با طي مراحل  قانوني و با برنامه‌ريزي‌هايي که در حال انجام است، واريز خواهد شد .
اين مسوول خاطرنشان کرد: شهرداري قزوين در جذب پيمانکاران جديد با دقت و حوصله عمل خواهد کرد و از اين پس  بر عملکرد اين پيمانکاران و عوامل آنها با اهتمام بيشتري نظارت خواهد داشت تا هيچ يک از اين کارگران دچار مشکلاتي از جمله معوقه حقوق نشوند و در رابطه با سهل انگاري پيمانکاران قبلي نيز تمام سعي سازمان پيگيري احقاق حقوق آنها است و باالطبع اگر اين مهم ميسر نگردد عوامل کارگري از طريق مراجع قضايي و حقوقي پيگيري لازم را داشته و سازمان نيز در اين ارتباط با آنها همکاري خواهد کرد.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين يادآور شد: سازمان مديريت پسماند به پيمانکاراني که با سازمان عقد قرارداد مي‌کنند متعهد بوده و از همکاري آن در هر کجاي ايران اسلامي که باشند استفاده و بهره خواهد گرفت، بديهي است آنچه خط قرمز سازمان با پيمانکاران است  نحوه عمل آنها و شيوه کار آنها در چارچوب وظايف و تعهداتي است که مسئوليت آن را نيز پذيرفته اند.
 وي از تمامي پيمانکاراني که در حوزه خدمات شهري در هر کجاي ايران اسلامي  داراي سوابق و تجربه هستند دعوت کرد تا در مناقصه سازمان در اين خصوص که در سال جديد آگهي آن در جرايد منعکس خواهد شد، شرکت کنند تا ميداني مناسب و رقابتي ايجاد گردد و سازمان بتواند بهترين پيمانکار را که داراي امکانات ، تجهيزات و تجربه مناسبي است جهت واگذاري امور خدمات شهري به بخش خصوصي انتخاب کند.
پايان پيام


 

تصاویر مرتبط