چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۳

مهرعلیان خبر داد :

اپلیکیشن جامع تفکیک پسماند از منزل به زودی به بهره برداری می رسد

غلامعباس مهرعلیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از بهره برداری اپلیکیشن جامع تفکیک پسماند های خانگی از درب منزل در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین مهرعلیان گفت : در سه سال اخیر موضوع بازیافت زباله از پروژه‌های اولویت دار مجموعه مدیریت شهری و سازمان مدیرت پسماند شهرداری قزوین  بوده و در همین راستا به زودی یکی از این طرح‌ها که سامانه و اپلیکیشن  جامع تفکیک زباله از مبدا است، رونمایی راه اندازی خواهد شد

مهرعلیان با تأکید بر وارد کردن فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های جدید به عرصه‌های مدیریت شهری، افزود: بایستی شهروندان را برای داشتن شهری پاک مبتنی بر پایه‌های انسان محور تشویق کرده و زمینه‌های تحقق آن را نیز فراهم کرد.

وی افزود : از مهمترین مزایای این نرم‌افزار میتوان به تسریع در خدمت رسانی به شهروندان در مورد جمع‌آوری مواد خشک قابل بازیافت، افزایش سرانه تفکیک از مبداء شهر قزوین و بهبود سیمای شهر با حذف زباله گردها اشاره کرد.

مهرعلیان طرح جمع‌آوری و تفکیک زباله با استفاده از اپلیکیشن را ایده ای جدید دانست و گفت : برای ایجاد فرهنگ هر کاری در جامعه باید مردم را همراه کرد و امیدواریم که با یاری اصحاب رسانه این طرح با موفقیت اجرا شود .

سرپرست مدیریت پسماند شهرداری قزوین اضافه کرد :اپلیکیشن جامع تفکیک پسماندهای خانگی از درب منازل به صورت پایلوت در منطقه یک شهرداری قزوین اجرا خواهد شد و پس از مدتی تمامی شهروندان قزوینی می توانند برای تفکیک پسماندهای خانگی خود از این سامانه استفاده کنند

تصاویر مرتبط