سه‌شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۰

منجم، رئيس اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين:

حمايت از فعاليت روابط عمومي‌ها موجب بروز خلاقيت‌کاري سازمان‌ها مي‌شود

حمايت مديران ارشد سازمان از فعاليت روابط عمومي‌ها موجب بروز خلاقيت‌کاري و کارآمدي و بالندگي سازمان مي‌شود.

 

رئيس اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين گفت: حمايت مديران ارشد سازمان از فعاليت روابط عمومي‌ها موجب بروز خلاقيت‌کاري و کارآمدي و بالندگي سازمان مي‌شود.
علي‌رضا منجم در نشست هم‌انديشي مسوولان روابط عمومي شهرداري قزوين و سازمانهاي وابسته که به ميزباني منطقه يک شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: حمايت مديران ارشد از روابط عمومي‌ها خروجي مثبتي براي هر سازماني خواهد داشت که ارزشمند است.
وي اطلاع رساني از اقدامات و عملکرد هر مجموعه را مهمترين رکن دانست و بيان کرد: امروزه اطلاع رساني آنلاين در جامعه ما جايگاه ويژه اي دارد و حتي در اين زمينه مسوولان ارشد خود به طور مستقيم وارد فضاهاي مجازي براي اطلاع رساني شدند و اين نشان از اهميت ارتباطات در فضاهاي مجازي مي‌باشد.
منجم تصريح کرد: اگر هر سازماني به موضوع ارتباطات بهاي بيشتري بدهد قطعا خواهد توانست بازخورد بيشتري از مجموعه خود داشته باشد.
اين مسوول افزود: اطلاع رساني به موقع و کامل از عملکردها باعث خواهد شد که تمام نواقص سازمان‌ها رفع شود و بر افکار عمومي تاثير مثبتي خواهد داشت.
رئيس اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين در ادامه با اشاره به افتتاح سه پروژه شاخص در هفته آينده توسط شهرداري قزوين گفت: مراسم افتتاح اين سه پروژه شاخص بايد آبرومندانه برگزار شود چراکه اين سه پروژه بسيار با اهميت است.
وي با بيان اينکه روابط عموميها بايد در برگزاري مراسم هاي افتتاحيه فعال باشند، افزود: در سال آينده برنامه‌هاي مهمي براي افتتاح و کلنگ زني پروژه‌هاي شهرداري به مناسبت هفته شوراها و ميلاد حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.
اين مسوول با تاکيد بر ارائه عملکرد سال 91و92 توسط روابط عمومي‌ها گفت: بروزرساني پرتال شهرداري قزوين از اهميت بالايي برخوردار است که روابط عمومي ها بايد در اين زمينه فعال باشند.
وي افزود: با توجه به اهميت جايگاه روابط عمومي‌ها بايد در سال آينده به دنبال کارهاي خلاقانه باشيم.
در ادامه اعضاي حاضر در جلسه به بيان مشکلات و دغدغه‌هاي خود پرداختند و در يک نشست هم انديشي مشکلات مورد نقد و بررسي قرار گرفت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط