مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:
پاسخ به 603 درخواست شهروندان در اسفند ماه سال 92
سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در آخرين ماه سال گذشته به ششصد و سه پيام و درخواست شهروندان در سامانه 137 رسيدگي کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ؛منتظري گفتبا توجه به افزايش درخواست هاي شهروندان در روزهاي پاياني سال،اين مجموعهدر اسفند ماه به 603 پيام و درخواست شهروندان در سامانه 137 رسيدگي کرد.
وي افزود: در اسفند ماه سال گذشته 603 پيام از طريق سامانه 137 دريافت شد که بيشترين پيامها به جمع آوري پسماند ها ورفت و روب و تنظيف شهري اختصاص داشته است.
وي با بيان اينکه در اين مدت 222 پيام به جمع آوري زباله و 142 پيام نيز به رفت و روب و تنظيف شهري اختصاص داشته است، گفت: شستشوي انهار، مخازن و معابر، لايروبي انهار سرپوشيده و روباز و جمع آوري خاك و نخاله از ديگر موضوعات مطرح شده از طريق سامانه 137 بوده است.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين بيان کرد: امروزه جوامع بشري با توجه به رشد فزاينده ارتباطات و اطلاعات، نياز به مديريت خاصي دارند که بتوانند از سرمايه هاي انساني و اجتماعي بهره کافي را ببرند تا با مديريت صحيح در زندگي روزمره تسهيلات ويژهاي فراخور زندگي اجتماعي فراهم آورند.
وي افزود: کاهش زمان انجام خدمات، افزايش کيفيت و تسهيل در انجام ارتباطات را مي توان از نيازهاي تعاملات اجتماعي در عصر کنوني نام برد.
اين مسوول گفت: اين رويکرد جديد در حوزه مديريتي داراي برکات و فوايد ويژهاي در مديريت شهري است که از جمله ايجاد مرکز هدايت و کنترل، ساماندهي فوريت هاي خدمات شهري، شناخت مسايل و مشکلات مبتلا به مردم و برقراري پل ارتباطي بين شهرداري و شهروندان را مي توان نام برد.
منتظري اظهار کرد: سامانه 137 پل ارتباطي بسيار مناسبي است كه از طريق آن ميتوان ديد بهتري نسبت به فعاليتهاي خدماتي در سطح شهر داشت و شهروندان ميتوانند با اين روش ما را در مديريت هر چه بهتر بر پسماند ها ياري دهند تا با مشاركت همه جانبه در امور شهر، شهري پاكيزه و زيبا داشته باشيم.