دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۸

مهرعلیان خبر داد:

پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر قزوین در آستانه بهار

غلامعباس مهرعلیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر در آستانه فرارسیدن ایام نوروزی خبر داد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندشهرداری قزوین؛ غلامعباس مهرعلیان با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان مدیریت پسماند، تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های استقبال از بهار جلسات توجیهی درون‌سازمانی و برون سازمانی با دستور شهردار محترم و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، بین پرسنل سازمان و سایر ارگان های مربوطه برگزار شده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماندشهرداری قزوین گفت: یکی از برنامه های سازمان در طرح استقبال از بهار ، پاکسازی ورودی‌ و خروجی های شهر و زمین‌های بایر است که در دستور عوامل اجرایی سازمان قرار دارد.

وی افزود :برای این اقدام اکیپ های ستاد استقبال ار بهار سازمان همه روزه در سطح شهر فعالیت می کنند و گشت های ویژه سازمان نیز بر این کار نظارت می کنند.

مهرعلیان گفت : عوامل اجرایی ستاد استقبال از بهار علاوه بر پاکسازی معابر ، تابلوهای راهنمایی و رانندگی مبادی ورودی و خروجی شهر را شستشو و اقدام به پاکسازی برچسب ها و پوستر کنی در این مسیر ها کردند

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح پاکسازی مسیر و معابر سطح شهر  و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندانی است که در شهر تردد می‌کنند.

 

 

 

 

تصاویر مرتبط