شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۳

مهرعلیان خبر داد:

تلاش بی وقفه سازمان مدیریت پسماند برای پیشگیری از یخ زدگی معابر

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از تلاش بی وقفه عوامل این سازمان برای پیشگیری از یخ زدگی معابر با استفاده از ماشین آلات نمک پاش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مهرعلیان  از آمادگی بالای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین برای مواجهه با بارش برف و کولاک روز گذشته خبر داد و افزود : طبق روال گذشته، کلیه ماشین آلات تخصصی این سازمان از شب پیش از بارش در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه: از خودروهای نمک‌پاش و برف‌روب به عنوان ماشین آلات تخصصی و ضروری برای پاکسازی معابر اصلی استفاده می‌شود افزود: از روز گذشته 160 نفر از عوامل اجرایی این سازمان در قالب 13 اکیپ فوریت های خدمات شهری، با کمک 15 دستگاه خاور جهت شن پاشی به صورت سنتی و 6 دستگاه خودروی نمک پاش مکانیزه به طور مستمر در حال شن پاشی معابر و تقاطع های غیرهمسطح شهر قزوین هستند.

مهرعلیان ادامه داد :از شب گذشته تا کنون بالغ بر 800 کیلومتر از معابر اصلی و فرعی شهر قزوین شن پاشی شده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند افزود: همچنین در پی بارندگی های روز گذشته، 60 مورد رفع آبگرفتگی از زیر گذر ها، معابر، کوچه ها و منازل مسکونی توسط عوامل اجرایی خدمات مدیریت پسماند صورت گرفت.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد هرگونه مشکلات احتمالی نظیر یخ زدگی معابر را صرفا از طریق سامانه 137 با خدمتگزارانشان در شهرداری قزوین درمیان بگذارند.

تصاویر مرتبط