سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

مهرعلیان تشریح کرد :

اقدامات صورت گرفته در کوچه بهار پس از بازدید مسئولین

غلامعباس مهرعلیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اقدامات صورت گرفته در کوچه بهار پس از بازدید مسئولین را تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند مهرعلیان گفت :پس از بازدید  کاظمی سرپرست شهرداری قزوین و حضور فرمانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی به همراه  عمویی سرپرست معاونت خدمات شهری و مدیران ارشد سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از کوچه بهار و گفتگو با اهالی ،مشکلات این محله احصا و اقدامات ضروری در مدت 24 ساعت گذشته برای رفع این مشکلات صورت گرفته است.


وی در ادامه افزود :از صبح روز گذشته ماشین آلات  سازمان از جمله کامیون خاور، خودروی نیسان کمپرسی به همراه یک دستگاه  باب کت اقدام به جمع آوری پسماند های ساختمانی و پاکسازی زمین های خالی کوچه بهار کردند. 


مهرعلیان در ادامه گفت : تعداد 10 نفر از پاکبانان این سازمان به همراه 2 نیروی نظارتی به پاکسازی ویژه این محله پرداختند
سرپرست سازمان مدیریت پسماند اضافه کرد:یکی از معضلاتی که اهالی محل خواستار رفع آن شدند پاکسازی زمین های مخروبه بود که نیروی های اجرایی سازمان به صورت ضربتی این اماکن را پاکسازی کردند و پسماند های جمع آوری شده در قالب 80 کیسه توسط ماشین آلات سازمان حمل شد.


مهرعلیان ادامه داد : به منظور رفع بوی نامطبوع در فصل گرما و پیشگیری از شیوع بیماری ،جوب های کانیوو و شیرابه های مخازن زباله توسط  خودروی واترجت در طول ۶ ساعت شستشو شدند .

 

تصاویر مرتبط