یکشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۰۵

منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

مراسم ضيافت افطاري ويژه کارگران خدمات شهري قزوين برگزار شد

مراسم ضيافت افطار به ميزباني سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين و با حضور اعضاء شوراي اسلامي شهر، شهردار، کارکنان سازمان و کارگران خدمات شهري قزوين برگزار شد.

 

 

مجتبي منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قز وين گفت: در شب بيست و هشتم ماه مبارک رمضان، شهردار قزوين و برخي مديران ارشد استاني و شهرداري کنار کارگران خدمات شهري بر سر سفره افطار همدلي آنان نشستند و از نزديک با آنها به گفتگو پرداختند.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري با بيان اينکه اين مراسم روز گذشته و همزمان با بيست و هشتمين شب ماه مبارک رمضان برگزار شد، خاطر نشان کرد: تمامي کارگران خدمات شهري و نيروهاي اجرايي و ستادي سازمان مديريت پسماند، ميهمان سفره افطاري شهردار قزوين بودند و بدين ترتيب از نزديک دغدغه هاي خود را با وي در ميان گذاشتند.
وي خدمات شهري را پيشاني شهرداري عنوان کرد و گفت: خدمات شهري به مسايل و مشکلات ساکنان شهرها نگاه ويژه اي دارد که حلقه تکميل کننده ارتباط شهروندان با شهرداري است.
منتظري در اين مراسم با شکوه و معنوي با آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه مومنان، از زحمات و تلاش هاي صادقانه کارکنان خدماتي شهرداري تقدير کرده و گفت: زيبايي و پاکيزگي شهر حاصل تلاش اين عزيزان است که شايسته تقدير است.
اين مسئول در ادامه افزود: سازمان مديريت پسماند به ميزان رديف و اعتبار موجود مسائل رفاهي کارکنان مجموعه را مورد توجه قرار خواهد داد و براي رفاه حال اين عزيزان و خانواده شان در طول سال برنامه هاي ويژه اي را اجرا خواهد کرد. 
وي افزود: اين ضيافت افطار به صورت دسته جمعي در اين ماه مبارک براي کليه کارکنان و کارگران خدمات شهري سازمان برگزار شد و اميد است باعث افزايش انگيزه در بين آنان شود.
وي هدف از برگزاري اين برنامه ي ضيافت معنوي را ارج نهادن به کارکنان اين اداره دانست و گفت: ما اين ضيافت را در اين ماه مبارک به پاس قدرداني از زحمات آنها و آشنايي بيشتر با مديران ارشد شهرداري و مطرح کردن مشکلات و موانع کاري موجود برگزار کرديم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط