یکشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۹

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد:

دوره آموزش اطفاء حريق براي کارکنان مجتمع پردازش و دفع محمد آباد برگزار شد.

با توجه به شرايط موجود در سايت دفن پسماند و توليد گاز متان و احتمال آتش سوزي در محل،کارکنان مجتمع محمد آباد دوره مهار و اطفاءحريق را گذراندند.

 

مجتبي منتظري مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري اعلام کرد با توجه به شرايط محل دفن زباله، آموزش اطفاءحريق و مهار آتش براي کارکنان اين مجتمع ضروري بود.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ؛منتظري با بيان اينکه شرايط محل دفن زباله و توليد گاز متان در محيط به طوري است که احتمال آتش سوزي در مجتمع وجود دارد خاطر نشان کرد:براي دستيابي به اين مهم در تاريخ 93/5/13 كلاس آموزش اطفاء حريق با حضور كاركنان مجتمع دفع و پردازش محمد آباد در واحد آموزش و پژوهش ايستگاه شماره 2 آتش نشاني واقع در خيابان شهيد بابايي برگزار شد که نهايتا بيست نفر از کارکنان مجتمع بازيافت،پردازش و دفن مهندسي- بهداشتي محمد آباد موفق به گذراندن اين دوره شدند.
وي افزود:در اين كلاس ابتدا مقدمه اي در خصوص آتش نشاني و تاريخچه آن ،آتش و انواع آتش سوزي ، نحوه خاموش كردن آتش ، انواع كپسولهاي آتش نشاني ،انواع مواد موجود در كپسولهاي آتش نشاني و ويژگي هر كدام آنها به صورت تئوري آموزش داده شد بعد از پايان مرحله تئوري عمليات اطفاء و مهار آتش به صورت عملي اجرا گرديد.

 

تصاویر مرتبط