یکشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۰۲

با حضور شهردار نصرتي صورت گرفت؛

مانور امداد و نجات شهرداري قزوين

پيش از ظهر امروز مانور امداد نجات شهرداري قزوين در محله هتل قدس با عنوان انفجار گاز "ال پي جي " و افکن منزل مسکوني و سقوط در چاه بدون اطلاع قبلي صورت گرفت.

 

پيش از ظهر امروز مانور امداد د نجات شهرداري قزوين در محله هتل قدس با عنوان انفجار گاز "ال پي جي " و سقوط چاه و بدون اطلاع صورت گرفت.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ حميدرضا الموتي معاون خدمات شهري شهرداري قزوين در اين مانور بدون اطلاع که با حضور مسعود نصرتي شهردار قزوين در محله هتل قدس برگزار شد، افزود: اين مانور که توسط مهندس نصرتي شهردار قزوين براي سنجش آمادگي نيروهاي ستاد بحران شهرداري طراحي شده بود که حتي بنده به عنوان معاون شهردار و رئيس ستاد بحران شهرداري هم خبر نداشتم.
الموتي با بيان اينکه حضور کليه نيروهاي امدادرسان شهرداري و نيروي انتظامي و پليس راهور و اورژانس مطلوب بود و جاي تقدير دارد، ادامه داد: بايد با بررسي معايب و تنگناهاي موجود زمان رسيدن به محل حادثه واقعي را کوتاه کرد.
معاون شهردار قزوين با تقدير از صبر و همراهي ساکنان محله هتل قدس در جريان برگزاري مانور امداد و نجات بيان کرد: ساکنان در حاشيه اين مانور توانستند خواسته هاي خود را در زمينه شهرسازي، فضاي سبز، تراکم، ساخت وساز و خطرات ناشي از پر کردن کپسول هاي ال پي جي در حاشيه اين مکان مسکوني و ... با نصرتي شهردار قزوين در ميان بگذارند که شهردار قزوين در اين زمينه قول هاي مساعدي براي پيگيري مشکلات به شهروندان داد.
شايان ذکر است؛ در اين مانور سازمان‌هاي آتش نشاني، پارک‌ها، پسماند، ترافيک، عمران، منطقه يک، اداره روابط عمومي، نيروي انتظامي، راهور و اورژانس حضور داشتند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط