سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۱

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

طرح استقبال از بهار دانش در سطح شهر قزوين اجرا شد

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از آماده سازي شهر براي آغاز سال تحصيلي و اجراي طرح استقبال از بهار دانش در سطح شهر قزوين خبر داد.

مجتبي منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: با توجه به پايان فصل تابستان و لزوم ايجاد شرايط و محيطي مناسب براي حضور دانش آموزان طرح استقبال از بهار دانش در سطح شهر قزوين اجرا شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: با نزديک شدن به روزهاي پاياني شهريور ماه و اتمام تعطيلات تابستاني دانش آموزان و دانشجويان، شهر چهره ديگري به خود مي گيرد و رفت و آمد مسافران عادي جاي خود را به تکاپوي دانش آموزان، دانشجويان و والدين آنها در خريد و تهيه وسايل درسي در آستانه سال تحصيلي جديد مي‎دهد.
وي افزود: در راستاي ايجاد نشاط و طراوت دانش آموزان و دانشجويان و همچنين باتوجه به ضرورت رفع معضلات شهري در مسير دانش آموزان سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين نيز اقداماتي از جمله تنظيف، پاکسازي، بارگيري و حذف نخاله هاي ساختماني ، لايروبي کانالها و انهار ، امحاء پوسترهاي تبليغاتي ، شستشوي معابر و مخازن سطح شهر به ويژه فضاي اطراف مدارس را صورت داده است.
وي افزود: جلسه هماهنگي طرح استقبال از مهر، بهار علم و دانش روز شنبه پانزدهم شهريورماه 93 با حضور مدير فني، مدير اجرايي و مسئولين ادارات تنظيف و جمع آوري ،مسئول ساماندهي پسماند هاي عمراني و ساختماني و مسئول هدايت آبهاي سطحي سازمان برگزار شد.
 
وي با بيان اينکه در آغاز سال تحصيلي اجراي طرح استقبال از مهر در ايجاد سيماي زيباي شهري تاثير بسزايي دارد،گفت: امسال سعي شد با بسيج تمامي نيروها و امکانات و جلب همکاري تمامي واحد هاي سازمان به استقبال مهر برويم و شرايطي ايده آل و در خور دانش آموزان و شهروندان فراهم آوريم.
پايان پيام
 
 
 
 

 

 

تصاویر مرتبط