منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:
سازمان پسماند شهرداري قزوين به 3180پيام مردمي پاسخ داد
سامانه 137 سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در هفت ماه اول سال جاري به سه هزار و 180 پيام مردمي پاسخ داده است.
مجتبي منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: سامانه 137 سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در هفت ماه اول سال جاري به سه هزار و 180 پيام مردمي پاسخ داده است. به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ مجتبي منتظري افزود: بيشترين تماس مردمي با اين سامانه ازمحدوده ناحيه 3 خدمات شهري سازمان با 806 پيام در هفت ماه گذشته بوده است . منتظري در ادامه خاطر نشان کرد: بيشترين تماس مردمي با سامانه 137 در خصوص جمع آوري زباله و ضايعات ، رفت و روب شهري و جمع آوري خاک و نخاله بوده است. وي اظهار کرد: در اين مدت 97 درصد از پيام ها کمتر از 12 ساعت اجرايي شده است وسه درصد باقيمانده به پيامهاي چاه اختصاص دارد که بدليل اولويت بندي و زمان بر بودن عمليات لايروبي و حفاري چاه کمي دير تر از ديگر پيامها پاسخ داده مي شود. اين مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود خصوصا درزمان بارش برف و باران دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا سازمان بتواند با اولويت بندي و فراهم نمودن شرايط و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موارد درخواستي را بر طرف کند. منتظري جمع آوري و حمل پسماند هاي ساختماني (خاک و نخاله حاصل از تعميرات و ساخت و ساز) را يکي ديگر از پيام هاي غير قابل اجرا اعلام کرد و خاطر نشان کرد: شهرونداني که ساخت و ساز داشته و يا تعميراتي در منزل خود صورت مي دهند بايد دقت داشته باشند که بايد پسماند حاصل را با توجه به قانون مديريت پسماند به جايگاه دفن خاک و نخاله منتقل کنند در غير اين صورت طبق قانون با متخلفين برخورد خواهد شد. پايان پيام |