821 تماس با سامانه 137 شهرداري قزوين در تيرماه 91
طي تيرماه سال جاري 821 مورد تماس توسط شهروندان با سامانه 137 شهرداري قزوين صورت گرفته است.
طي تيرماه سال جاري 821 مورد تماس توسط شهروندان با سامانه 137 شهرداري قزوين صورت گرفته است.
در پي بارش شديد باران در عصر پنجشنبه نيرو هاي خدمات رسان سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با اقدامات ويژه اي در كمترين زمان ممكن مشکل آبگرفتگي هاي بوجود آمده را رفع كردند.
به استناد مصوبه هيات وزيران در تاريخ 27 خرداد سال جاري، حقوق كارمندان به ميزان 15 درصد افزايش يافت.
انهار سرپوشيده و روباز محدوده ايستگاه شماره چهار خدمات شهري سازمان مديريت پسمان شهرداري قزوين پاكسازي و لايروبي شد.
با توجه به پيگيري هاي به عمل آمده از سوي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از آذر ماه سال 88 تاكنون همه 12 بيمارستان سطح شهر اقدام به خريد و راه اندازي دستگاه اتوكلاو کرده اند.
شهرداري قزوين به منظور تكريم شهروندان، حفظ حقوق شهروندي، كنترل دقيق، شفافسازي و ارائه خدمات بهتر و سريعتر به عنوان يكي از شهرداريهاي پيشرو به آخرين دستاوردهاي فناوري و شهرداري الكترونيك مجهز شده...
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين اعلام كرد :با توجه به تقاضاي مردم شريف و فهيم شهر قزوين مبني بر رعايت بهداشت و نظافت محيط زيست خود ،در قرار داد سال جاري مقرر شد تا كوچه ها و معابر...
عسگري مدير عامل سازمان مديريت پسماند اعلام كرد : با توجه به غير محصور بودن برخي زمينها در محدوده شهرك دانش و عدم وجود ديوار و پوشش مناسب مكاني براي تخليه پسماند هاي خانگي و ساختماني برخي ساكنين...
مخازن 750 ليتري جمع آوري زباله در سطح شهر، بدون مطالعه و بررسي موضوعات حاشيه اي نصب شده و فرهنگ شهروندان را تغيير داده است.